luni, 28 ianuarie 2013


COMPLETION (15 intrebari)
1. Comportamentul de cumparare se defineste ca totalitatea actelor, atitudinilor si
deciziilor cumparatorului, privind utilizarea unei parti din veniturile sale pentru
cumpararea de ..........
ANS: servicii
2. Comportamentul .................. este dinamic, in continua schimbare si evolutie.
ANS: consumatorului
3. ..................este orice persoana care se deplaseaz pe o durat de cel putin 24 ore, întro
alt tar diferit de cea în care se afl domiciliul su permanent.
ANS: Turistul
4. Comportamentul de ..................... se defineste ca totalitatea actelor, atitudinilor si
deciziilor cumparatorului, privind utilizarea unei parti din veniturile sale pentru
cumpararea de servicii.
ANS: cumparare
5. ................... turistica are un grad înalt de mobilitate, ce impune satisfacerea nevoii prin
migrarea turistului pân în zona de existen a produsului turistic.
ANS: Cererea
6. Prin canale de distributie in turism se întelege lantul de ................. prin care produsul
turistic ajunge la cumprtorul final (turist) prin procesul de vânzare cumparare.
ANS: agentii de turism
7. O politica atent definita in recrutarea, selectia si angajarea personalului se poate face
pe principiul vest- european ce admite ............................, ceea ce poate afecta
imaginea companiei implicand o perceptie mai ridicata a variabilitatii serviciilor
ANS: mobilitatea personalului
8. Obiectivele ................ ale strategiei de personal, de natura tactica si administrativa, au
in vedere activitatile vizand conducerea zilnica a grupurilor de munca.
ANS: operationale
9. ................... si adaptarea pot fi realizate simultan in cazul serviciilor.
ANS: Standardizarea
10. Strategia de personal orientata valoric: se bazeaza pe respectarea intereselor si
aspiratiilor personalului in paralel cu utilizarea corespunzatoare a ............... acestuia.
ANS: potentialului
11. Companiile aeriene se implica in ......................... vacanelor turistice.
ANS: comercializarea
12. In noua societate ....................., capitalul uman inlocuieste capitalul financiar ca resursa
strategica.
ANS: informationala
13. In domeniul .........................., la nivelul managementului superior pot fi create
compartimente de marketing, servicii cu clientii, ori relatii preferentiale, care sunt incluse
in marketingul intern firmei.
ANS: financiar-bancar
14. ................. este varianta mai rar intalnita in domeniul serviciilor financiare,de creare de
noi servicii
ANS: Inovarea
15. ..................................de transport face parte din oferta serviciilor de transport.
ANS: Infrastructura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu